電影"沒有老公的日子"英文老歌~(保羅安卡)
Paul Anka - Put Your Head On My Shoulder

非常經典的一首西洋老歌,早在學生舞會時就迷上它的旋律
最近有廣告酒商拿來做廣告配樂,又勾起我古早的回憶..

高中時期就對他著迷,對於歌者渾然天成的唱腔,淳厚濃情又
帶著溫柔的聲音,也難怪能流傳至今,無與倫比.


http://www.youtube.com/watch?v=I8dnsPfVo-s

歌詞:
Put your head on my shoulder
Hold me in your arms, baby
Squeeze me oh so tight
Show me that you love me too

Put your lips next to mine, dear
Won't you kiss me once, baby
Just a kiss goodnight
May be you and I will fall in love

People say that love's a game
A game you just can't win
If there's a way
I'll find it somebody
And then this fool with rush in

Put your head on my shoulder
Whisper in my ear, baby
Words I want to hear
Tell me, tell me that you love me too.

Put your head on my shoulder
Whisper in my ear, baby
Words I want to hear, baby
Put your head on my shoulder

              
把頭靠在我肩上
將我擁入懷裡,寶貝
緊緊的抱著我
讓我知道你也愛我

把唇嘟到我的嘴唇旁邊
何不吻我一次看看,寶貝
只要一個道晚安的吻
也許我倆會墜入情網

人們說愛情像一個比賽
一個你贏不了的比賽
如果有機會
我要找一個人
然後像傻瓜一樣栽進愛河

把頭靠在我肩上
在我耳畔低語,寶貝
細訴我想聽見的言語
告訴我,告訴我你也愛著我

把頭靠在我肩上
在我耳畔低語,寶貝
細訴我想聽見的言語
把頭靠在我肩上
arrow
arrow
    全站熱搜

    松葉牡丹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()