Rhythm of the rain     

Listen to the rhythm of the falling rain
Telling me just what a fool I've been
I wish that it would go and let me cry in vain
And let me be alone again

****The only girl I care about has gone away
      Looking for a brand new start
     But little does she know that when she left that day
     Along with her she took my heart

Rain please tell me now does that seem fair
For her to steal my heart away when she don't care
I can't love another
when my heart's somewhere far away
 

Rain won't you tell her that I love her so
Please ask the sun to set her heart a glow
Rain in her heart and let the love with you start to grow

 

 

雨的旋律       

聽聽這雨的節奏
像是說我是個大傻瓜
但願雨能停下來,讓我無望的哭泣
也讓我再度孤單一人

我唯一關心的女孩已離我遠去
去尋找一個全新的開始
但她不知道她在離去的那一天
連我的心也帶走了

雨啊!請告訴我這樣公平嗎?
當她不在乎的時候,她偷走了我的心
我再也無法愛別人
當我的心仍在某個遙遠的地方

雨啊!能否告訴她我是如此愛她
請太陽讓她的心綻放光芒
讓你的愛在她的心中滋長

arrow
arrow
    全站熱搜

    松葉牡丹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()