Woman In Love    (Barbra Streisand )  With Lyrics

 

https://www.youtube.com/watch?v=qI1WcylNEuY

 

https://www.youtube.com/watch?v=M0M9hmM3K4A    ( Karaoke )

 

Life is a moment in space 生命是在空间瞬间

When the dream is gone 当梦走了

It's a lonelier place 这是一个寂寞的地方

I kiss the morning goodbye 我吻了早上再见

Down inside, you know we never know why 倒在里面,你知道我们从来不知道为什么

The road is narrow and long 道路狭窄而长

When eyes meet eyes 当眼睛适应眼睛

And the feeling is strong  而这种感觉如此强烈

I turn away from the wall  我转离墙

I stumble and fall   我一直在蹒跚而下降

But I give you it all不过, 我给你我的全部

  

I am a woman in love  我是恋爱中的女人

And I'd do anything  我愿意做任何事情

To get you into my world  让你走进我的世界

And hold you within  并在抱着你

It's a right I deserve  这是我应得的权利

Over and over again   一遍又一遍

What do I do   我该怎么办

  

With you eternally mine   有了你永远矿

In love there is no measure of time   在爱情没有测量时间

We planned it all at the start   我们在策划这一切的开始

You and I live in each other's heart   你和我住在对方的心脏

We may be oceans away   我们可能相隔重洋

You'll feel my love   你会觉得​​我的爱

I hear what you say   我听到你说的话

No truth is ever a lie   没有真理永远是谎言

I stumble and fall    我一直在蹒跚而下降

But I give you it all不过,  我给你我的全部

  

I am a woman in love   我是恋爱中的女人

And I'd do anything   我愿意做任何事情

To get you into my world   让你走进我的世界

And hold you within   并在抱着你

It's a right I deserve   这是我应得的权利

Over and over again  一遍又一遍

What do I do   我该怎么办

  

I am a woman in love   我是恋爱中的女人

And I'm talking to you   我跟你说话

You know I know how you feel  你知道我知道你的感受

What a woman can do  哪个女人能做到

It's a right I deserve   这是我应得的权利

Over and over again  一遍又一遍

  

I am a woman in love  我是恋爱中的女人

And I'd do anything   我愿意做任何事情

To get you into my world   让你走进我的世界

And hold you within   并在抱着你

It's a right I deserve   这是我应得的权利

Over and over again  一遍又一遍

arrow
arrow
    全站熱搜

    松葉牡丹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()